הנבחרת של הורייזן

הנהלה

איתי ליפקוביץ

מנכ"ל ובעלים

איתי ליפקוביץ' החל להתעניין בשוק ההון וכלכלה עוד מגיל צעיר מאוד, כאשר היה עוקב באדיקות אחרי מדד המניות על שערי העיתונים ומנסה להבין את הלוגיקה שעומדת מאחורי עליות וירידות השערים. ככל שעבר הזמן, הרומן שלו עם עולם ההשקעות הלך והתחזק, בין היתר בזכות ספרים באנגלית על בורסאות העולם, שרכש במהלך נסיעות לחו"ל, בהן ליווה את אמו, סוכנת הנסיעות. כל אלה הובילו את איתי כבר בגיל 16 לסחור בשוק ההון ולעשות את דריסת הרגל האמיתית הראשונה שלו בתחום.

בתחילת שנות ה-20 לחייו, הוא החליט לפנות ללימודי ראיית חשבון והתמחה במחלקה הכלכלית של פירמת ראיית החשבון הנחשבת EY. ב-2010 הוא החליט לצאת לדרך עצמאית ולהקים את בית ההשקעות, אשר מנהל תיקי קרנות נאמנות, גידור וניהול תיקים בהיקפים של יותר מ-3.5 מיליארד שקל.

תארים ותעודות: בוגר תואר ראשון בכלכלה וראיית חשבון מאוניברסיטת חיפה.

[email protected] | 054-9842500 1-700-557-558

ארז גרין

סמנכ"ל ומנהל תיקי לקוחות אסטרטגיים

ארז חי ונושם את עולם ההשקעות ובעל ניסיון וידע רבים בתחום, אותם צבר במהלך השנים. התמריץ שמניע אותו מדי בוקר, הוא הרצון לפגוש אנשים ולסייע להם לנהל את תיק ההשקעות שלהם בצורה המקצועית והטובה ביותר. "הכימיה שנוצרת כבר במפגש הראשון עם הלקוחות היא מדהימה. די מהר גם הלקוח וגם אני מבינים שזה הולך להיות קשר ארוך טווח, שמבוסס על אמינות, שקיפות ויחס אישי ברמה הגבוהה ביותר". ארז נמנה על מייסדי בית ההשקעת והוא שותף מלא בוועדת ההשקעות של החברה, במקביל להיותו מנהל תיקי לקוחות אסטרטגיים.

הוא מסכם ומסביר כי "המוצר שלנו מנצח. השיטה שפיתחנו מוכיחה את עצמה כבר שנים. הביצועים שלנו בולטים מאוד בנוף בתי ההשקעות הבוטיקים. הנוסחה להצלחה של בית ההשקעות מבוססת גם על יכולת ההתמדה של מנהלי ועובדי החברה, יחד עם דבקות במטרה והתאמת אסטרטגיית ההשקעות לשינויים בשוק, במהירות ויעילות, תוך מחשבה צופה פני עתיד".

תארים ותעודות:

  • בוגר תואר ראשון בכלכלה.
  • בעל רישיון ניהול השקעות מטעם הרשות לנ"ע.

[email protected] | 054-9569944 | 1-700-557-558

עובדי החברה

פיני בן אהרון

מנהל חדר מסחר

יותר מ-3 עשורים, שפיני נמצא בעולמות ההשקעות ושוק ההון ונהנה מאוד מהעשייה, העניין וה-"אקשן" הבלתי נגמר שיש בתחום. הוא הצטרף להורייזן בסמוך מאוד להקמתו, מאז מנהל את חדר המסחר בצורה המקצועית והיסודית ביותר. "טובת הלקוח נמצאת תמיד לנגד עיני. מבחינתי אמינות, יושרה והרצון להביא ללקוחות את התוצאה הטובה ביותר, מניעים אותי בכל פעולה שאני עושה", הוא מספר.

לפני שהגיע להורייזן, פיני כיהן במשך 13 שנה במגוון רחב של תפקידי ניהול בכירים בבנק לאומי, במהלכם, בין היתר, שימש כנציג של הבנק בבורסה לניירות ערך בתל אביב, ניהל את מחלקת השקעות וכיהן כמנהל צוות קופות הגמל. לפני תפקידו בבנק לאומי כיהן, במשך למעלה מעשור, כמנהל השקעות בקבוצות הביטוח והפנסיה הגדולות והמובילות בישראל. פיני הוא מהדמויות הותיקות ביותר בענף ניהול ההשקעות בישראל, ומספר כי ההון האנושי בהורייזן יחד עם הנאה בלתי נגמרת בתפקידו, הם אלה שגורמים לו להמשיך לקחת חלק מרכזי וחשוב בעולמות המסחר וההשקעות. בעל רישיון ניהול השקעות מטעם הרשות לניירות ערך.

[email protected] | 052-8360465 | 1-700-557-558

חן בורסוק

מתכנן פיננסי בכיר

ב-2022 הצטרף חן להורייזן לאחר קרוב לכ-15 שנה, בהן כיהן בשורה ארוכה של תפקידי ניהול מרכזיים בבתי ההשקעות והארגונים הפיננסים הגדולים בישראל. במהלך השנים הוא צבר מוניטין, ידע ויכולות ניתוח מעמיקות בעולמות ההשקעות, חיסכון ארוך טווח, מיסוי ותכנון פרישה. הידע והיכולות הללו מאפשרים לו להעניק שירות מקצועי ומותאם אישית לכל לקוחותיו.

"אני רואה בעבודה שלי שליחות. אני נהנה לפגוש כל יום אנשים ולנהל את השקעותיהם בצורה הטובה יותר. הערכים שמובילים אותי להצלחה הם ידע, יושרה, הגינות, מקצועיות ושכל בריא. אני מאמין בליווי צמוד ומתמשך לאורך השנים, תוך הסתכלות כוללת על השווקים הדינמיים", הוא מסכם.

תארים ותעודות:

  • בעל תואר B.A בכלכלה במנהל עסקים עם התמחות במימון.
  • בעל רישיון השקעות מהרשות לניירות ערך ורישיון פנסיוני מטעם משרד האוצר.

רועי שרף

המפגש הראשון של רועי עם עולמות הפיננסים, היה בשיעורי המתמטיקה בבית ספר. החיבור עם המספרים היה מיידי. כמה שנים לאחר מכן במהלך קורס מימון במסגרת תואר בכלכלה ומנהל עסקים, הוא פגש את נושא הריבית דריבית והיוון והרגיש שזה המקום שלו. הוא הבין אז את הכוח האדיר של השקעות ערך חכמות, שיכולות להגדיל את ההון של כל אחד ואחת מאיתנו לאורך זמן.

להורייזן הוא הצטרף ב-2019, לאחר מספר שנים בהן לקח חלק במגוון רחב של תפקידי ניהול משמעותיים בעולמות שוקי ההון וההשקעות. הניסיון, הידע וההבנה העמוקה שצבר עם השנים, מציבים אותו כמומחה להשקעות ערך ותכנון פיננסי. כיום הוא מעניק ללקוחותיו שירותי תכנון וליווי פיננסי בהתאמה אישית למטרות וליעדים, ומתבסס על ערכים של מקצועיות, שקיפות, הגינות, יושרה יחס אישי.

"העובדה שאני מחזיק ברישיון לשיווק השקעות וגם ברישיון סוכן ביטוח פנסיוני, מעניקה לי ראייה הוליסטית של כל תיק הנכסים של הלקוח. יש לי אפשרות לראות את התמונה המלאה, הן מבחינת החסכונות, הפנסיה והיבטי המס בכל תיק נכסים", הוא מספר.

"להורייזן נחשפתי שנים לפני הגעתי אליה. התשואות של בית ההשקעות היו גבוהות באופן עקבי מאלטרנטיבות אחרות, והבנתי את היתרון של בית השקעות בוטיק על פני בית השקעות מוסדי. להורייזן יש את היכולת היום להשקיע בעסקאות בעלות תשואות גבוהות והוא בעל דינמיות יוצאת דופן לשינויים שמתרחשים בשוק", הוא מסכם.

תארים ותעודות:

  • בוגר תואר ראשון (BA) בכלכלה ומנהל עסקים.
  • בעל רישיון לשיווק השקעות מטעם הרשות לניירות ערך.
  • בעל רישיון סוכן ביטוח פנסיוני מטעם משרד האוצר.

שמואל בנבניסטה

מנכ"ל אופאל פמילי אופיס

  • מספר רישיון: 9930
  • מנהל תיקים- בוגר תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים
  • מנהל השקעות בהורייזן
  • משווק השקעות בכיר
  • שותף מלא לועדת השקעות
  • רישיון מנהל תיקים מטעם הרשות לניירות ערך במשרד האוצר.

 0524427132  | [email protected] | 1-700-557-558

אוהד גלאון

מנהל השקעות, סוכן פנסיוני ומנהל לקוחות

כבר מעל לעשור שאוהד נמצא בצמתים הניהולים החשובים ביותר בעולמות ההשקעות ומכהן בשורה של תפקידי מפתח, בבתי השקעות שונים בישראל, כשבמקביל הוא מרצה במכללת תל חי, שם מלמד סטודנטים על ניהולי תיק השקעות במסגרת תואר לכלכלה. כיום הוא משמש כמנהל השקעות, סוכן פנסיוני ומנהל לקוחות ולוקח חלק פעיל בוועדת ההשקעות של הורייזן.

"תמיד נמשכתי לעולמות ההשקעות, ייצור רווחים וניתוח סטטיסטיקות, ואני שמח שיצא לי להשתלב בו בתפקידי ניהול משמעותיים כל כך ולספק שירות מקצועי ואמין לקהל לקוחות גדול מאוד. אני שואף להמשיך להתפתח מקצועית ואישית, כדי לספק את התובנות והייעוץ הטוב ביותר ללקוחות שלנו", מסכם אוהד.

השכלה:

  • בעל תואר ראשון B.A. בהצטיינות בבנקאות ושוק ההון.
  • בעל תואר שני M.A. בכלכלה.
  • רישיון מנהל השקעות מטעם הרשות לניירות ערך הישראלית.
  • רישיון סוכן פנסיוני בפיקוח רשות שוק ההון ומשרד האוצר.

[email protected] | 052-9507478 | 1-700-557-558

מומי הרפז

ניהול ורגולציה וייעוץ פיננסי

במשך מעל ל-3 עשורים כיהן מומי במגוון תפקידים בכירים בבנק דיסקונט, במסגרתם ניהל כ-5 סניפי בנק שונים באזורי חיפה, הקריות והשרון, שימש כסגן מנהל מרחב הצפון ומנהל אזור האזור של הבנק, הוא כיהן גם כדירקטור וחבר ועדת ההשקעות בקופת גמל.

ב-2023 מומי חבר לבית ההשקעות וכיום אחראי על מתן שירותי ניהול ורגולציה יחד עם שירותי ייעוץ פיננסים, באמצעות חברת "מדי סגיט ניהול ויזמות בע"מ", אותה ייסד.

מומי בעל יכולות ניהול ברמה הגבוהה ביותר ויודע להניע את עובדיו באופן מקצועי ומדויק אל עבר השגת תשואות גבוהות והענקת שירות מיטבי ללקוחות בית ההשקעות.

"אחד הערכים המרכזיים שמובילים אותי הוא המחויבות שלנו ללקוחות. אני וכל עובדי החברה ערים כל העת לצרכים של הלקוחות שלנו ומספקים להם מענה מקצועי, מהיר ובעל ערך בהתאם למאפיינים שלהם".

פרט פיקנטי נוסף: מומי משמש כדירקטור ב"פורום חיפה ליצירה קולנועית", המקדם ומעודד יצירה קולנועית וטלוויזיונית במחוז חיפה.

השכלה והכשרות

  • אוניברסיטת חיפה – BA תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות.
  • אוניברסיטת חיפה – השלמה לחשבונאות + רישיון רואה חשבון.
  • אוניברסיטת תל אביב – EMBA, תואר שני במנהל עסקים.
  • המרכז הארצי להכשרת דירקטורים – קורס הכשרת דירקטורים.
  • קורסים והכשרות – בניהול, בנקאות, שוק ההון, ניתוח עסקי, אסטרטגיה, חזון, רגולציה.

בנצי פלג

סוכן ביטוח פנסיוני

בנצי הוא סוכן ביטוח פנסיוני מוסמך עם ניסיון רחב בתחום הפנסיה והתכנון הפיננסי של מעל ל-15 שנים.

לפני שחבר להורייזן, הוא עבד בחברות הביטוח המובילות בישראל, שם רכש ניסיון מקצועי וידע מעמיק, שמאפשרים לו היום לשקף ללקוחות את התמונה המלאה בנוגע לניהול משק הבית במודל One Stop Shop מקצועי, אמין ויעיל.

"אחת המטרות העיקריות שלי היא לסייע ללקוחותי לנתח ולהבין את הסיכונים הפיננסיים השונים, וליצור תוכנית מדויקת ומותאמת אישית למטרות הפנסיוניות שלהם. אני מאמין במקצועיות והענקת שירות מותאם אישית ללקוחות. המטרה היא למצוא את ההתאמה שתחבר אותם אל הפתרונות הטובים ביותר. אלה שלוקחים בחשבון גם את המציאות הדינמית בה אנחנו חיים", הוא מסכם.

השכלה והכשרות:

  • תואר ראשון בכלכלה ומנהל מהאקדמית תל אביב יפו.
  • תואר שני MBA ממכללת קריית אונו.
  • רישיון סוכן ביטוח פנסיוני מטעם משרד האוצר.

נמרוד לביא

מנהל מחלקת קשרי לקוחות

נמרוד הצטרף להורייזן ב-2021 כמנהל מחלקת הטלמיטינג בחברה, אשר אחראית על יצירת הקשר הראשוני עם הלקוחות, במהלכו מבצעת בירור של הצרכים והמטרות שלהם ומציגה להם את מוצרי החברה ואת שיטת ההשקעות הייחודית שפיתחנו.

בסוף התהליך, מתואמת ללקוחות פגישה עם אחד ממנהלי ההשקעות בחברה, במהלכה עורכים עם הלקוח בחינה מעמיקה של הסטטוס, המקורות, היעדים, ומתאימים להם באופן מדויק את המוצר הטוב ביותר עבורם.
במקביל, נמרוד בעל ניסיון של מעל ל-20 שנה בעולם ההשקעות כסוחר עצמאי, וכן, כבר מעל לרבע עשור שהוא מנהל חברת נסיעות מצליחה, ונחשב למומחה בהענקת ערך ושירות ללקוחות ברמה הגבוהה ביותר.
נמרוד מספר: "מחלקת הטלימיטינג זה הלב של החברה. המחלקה מורכבת כולה מהדור הבא של מנהלי ההשקעות בחברה, שמבצעים בה סטאג' וזוהי דריסת הרגל הראשונה שלהם בתחום. מדובר במחלקה המקצועית ביותר שיצא לי לנהל. מנהלי תיקי הלקוחות אצלנו גם צוברים ידע והבנה מעמיקה בתחומי ההשקעות וגם מכירים לעומק את הלקוחות ואת המוצרים של החברה".

השכלה והכשרות:

בעל תואר ראשון במנהל עסקים מאוניברסיטת דרבי, אנגליה.

יניר קלינגר

משווק השקעות בכיר

הקשר של יניר עם עולמות ההשקעות, מתחיל בגיל 13, כאשר קיבל מסבו מנייה של טבע לכבוד הבר מצווה. כמה שנים לאחר מכן, כאשר היה בן 21, המניה שהוחזקה בנאמנות על ידי הוריו עברה אליו, אז גם התחיל להיכנס לעומק לתחום המניות והבין איך מייצרים כסף בתחום.

בתחילת הקריירה עבד במספר ארגונים פיננסים נחשבים. כעבור מספר שנים, לאחר שהחל לצבור מוניטין וידע משמעותיים, כיהן כסמנכ"ל התפעול ומנהל מערך ה-API של הברוקראז' מהגדולים והמובילים בישראל. ב-2018 הצטרף להורייזן ומשמש כמנהל השקעות בכיר בבית ההשקעות.

"עבורי טובת הלקוח, לויאליות, שקיפות ויחסי אישי, הם הערכים שמובילים אותי בשירות שאני מעניק ללקוחות. המומחיות הפיננסית ורמת השירות שרכשתי במהלך השנים, מצליחים להביא תוצאות מצוינות. חשוב בתקופה כזאת ליזום פגישות וליצור קשר תדיר עם הלקוחות, כדי לנתח את מצב הנכסים בזמן אמת, ולתת מענה לאתגרים ולהתפתחויות עתידיות".

השכלה והכשרות:

  • תואר ראשון בכלכלה ופסיכולוגיה.
  • תואר בכלכלה וניהול בינלאומי.
  • הכשרת ניהול תיקים.
  • מחזיק רישיון שיווק השקעות.
  • לשעבר סמנכ"ל תפעול ומנהל מערך API בברוקראז' הגדול בארץ.

 [email protected] | 052-6717312 | 1-700-557-558

עמית פרוסנר

מנהל השקעות ועובד חדר מסחר

עמית הצטרף לבית ההשקעות ב-2022, לאחר ששימש במשך עשור כסוחר עצמאי (טריידר) בבורסה האמריקאית, במהלכו צבר ניסיון, ידע והבנה מעמיקה בתחום.

"אנחנו מנהלי סיכונים. ניהול כסף זו אחריות גדולה מאוד, היא דורשת מחקר מעמיק, חשיבה לטווחים ארוכים ושיקול דעת. במקביל, חשוב לנו להתאים את ניהול התיק לפי רמת הסיכון שמתאימה לכל לקוח", הוא מספר.

"עוד בתקופה שלי כסטודנט לכלכלה, התאהבתי בשוק המניות. בהמשך את ההשקעות המוצלחות שביצעתי עבור עצמי, רציתי להביא גם לאחרים. זה מה שהביא אותי לעסוק בעולם ההשקעות", עמית מסכם.

השכלה והכשרות:

  • רישיון ניהול תיקים מטעם רשות ניירות ערך.
  • תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת חיפה.

דוד סויסה

משווק השקעות ומתכנן פיננסי

דוד הצטרף ב-2021 להורייזן ונחשב לדור הצעיר והמבטיח של חברה. בתחילת דרכו, עבד כמתאם פגישות במוקד, והתקדם לתפקיד של מתכנן פיננסי. במקביל, החל בתהליך הוצאת רישיון לייעוץ ושיווק השקעות. בימים אלה, לאחר מעבר בהצלחה רבה של כל המבחנים הנדרשים, דוד עובר התמחות מקצועית בחדר המחסר של החברה, תחת פיני בן אהרון, לו ניסיון של מעל ל-30 שנה בתחום.

"האני מאמין שלי כמנהל השקעות לעתיד, כולל הענקת שירותי מקצועי וסבלני, שיתן מענה לכל הצרכים, המטרות והאתגרים שהלקוחות מתמודדים איתם. הורייזן מבחינתי זה בית ספר שלימד אותי מא' עד ת' את התחום, והעניק לי המון כלים וידע פיננסי יקר ערך. המטרה שלי היא להמשיך להעשיר את הידע ולהתפתח הן מקצועית והן אישית, כדי לשדרג עוד יותר את השירות שאנחנו מעניקים ללקוחות".

עוזי ברנר

סוחר בקרן גידור

עוזי הצטרף להורייזן ב-2023 לאחר שנים בהם עבד בתחום הביטוח, כשלפני כן שימש בתפקידי ניהול משמעותיים בעמותות מוכרות ונחשבות בתחום החינוך.

לאחר לימודי תואר שני במנהל עסקים ומעבר הבחינות לקבלת רישיון לשיווק השקעות של הרשות לניירות ערך, עוזי כיום מתמחה בחדר המסחר של בית ההשקעות תחת פיני בן אהרון.

"מבחינתי הערך החשוב ביותר הוא לשים את הלקוח לפני הכל. אני מאוד אוהב את הדינמיות של התחום ואת היכולת לסייע לכל אחד ואחת ולשפר את ניהול תיק הנכסים שלהם", הוא מסכם.

ניק גולובוב

סוחר בקרן גידור

ניק הצטרף להורייזן ב-2024 מיד לאחר סיום תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים, וכיום אחראי על קנייה ומכירת מניות ואופציות והתאמת תיקי המסחר למציאות הדינמית, ב-4 קרנות גידור של החברה.

בזכות היכולות המתמטיות והאנליטיות יוצאות דופן של ניק וקור הרוח הייחודי, הוא נחשב לאחד הכשרונות הצעירים המבטיחים בחברה בתחום.

"התפקיד הזה הוא הגשמת חלום עבורי. כל בוגר מכללה או אוניברסיטה היה רוצה לזכות בהזדמנות ללמוד את התחום ולנהל הרבה מאוד כסף ולהבין כיצד מגיבים לכל תרחיש אפשרי בעולם המסחר", מספר ניק.

השכלה:

תואר ראשון בכלכלה ומנהל במכללה למנהל.

אלמוג טל

מפתח אלגרו-טרייד

אלמוג הצטרף להורייזן ב-2023 וכיום עוסק בתחום האלגוריתמיקה, קוד ענן וחישובי נתונים, ונחשב למומחה בתחום הנדסת הנתונים. במקביל, מוביל מחקר עם פרופ' בכירה לכלכלה אשר נושא את השם "מיקרו סאקנד" (מיליונית השנייה) – במסגרתו הם בוחנים את ההשפעה המיידית של הצהרות הפד על המסחר.

בשירותו הצבאי אלמוג כיהן כקצין מודיעין בסיירת מטכ"ל, במהלכו רכש ניסיון וידע משמעותיים בתחום האלגוריתמים.

גל זלמנוביץ

סוחר בקרן גידור

גל הצטרף להורייזן ב-2023 וכיום משמש כסוחר בקרנות הגידור של בית ההשקעות. במסגרת תפקידו אחראי על קנייה ומכירה של מניות ואופציות. גל ממונה על התאמת תיקי המסחר למציאות הדינמית ונחשב לכשרון בתחום. לפני שהחל לעבוד בהורייזן גל שימש כטריידר (סוחר עצמאי) במשך מספר שנים בשוק ההון האמריקאי, כשבמקביל צבר ידע והכשרה באמצעות קורסי מסחר רבים, לרבות: מסחר בטווח קצר, סווינג, מסחר יומי, מסחר באופציות, ועוד.

בזמנו הפנוי נהנה מעיסוק בספורט, טיולים ונסיעות לחו"ל.

השכלה והכשרות:

קורסי מסחר רבים ומגוונים.

ליאת כהן לביא

מנהלת בקאופיס בסוכנות הבת אופאל

ליאת היא בוגרת תואר ראשון דו-חוגי מתמטיקה וסטטיסטיקה בהצטיינות באוניברסיטת חיפה, ותואר שני בביו-סטטיסטיקה באוניברסיטת חיפה. בשירותה הצבאי כיהנה בתפקידי קצונה שונים והשתחררה בדרגת סרן. לאחר מכן, עבדה במשך עשור במחלקה העסקית של הבנק הבינלאומי. כיום היא משמשת כמנהלת בק אופיס בחברת אופאל סוכנות לביטוח פנסיוני, שהינה חברת בת של הורייזן.

פזית ליפקוביץ'

מנהלת הכספים של הורייזן

פזית היא בוגרת תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות באוניברסיטת חיפה. לפני שהגיעה לבית ההשקעות, עבדה מספר שנים בפירמת רואי החשבון המובילה EY בצוות ההייטק, שהעניק מענה מקצועי, בין היתר, לחברת אלביט מערכות. כיום היא משמשת כמנהלת הכספים של הורייזן.

איתי לאל

שירותי פיתוח ותחזוקת מערכות

איתי הוא בוגר תואר ראשון במדעי המחשב מהטכניון, אשר צמח וגדל יחד עם החברה. בתחילת דרכו  בהורייזן היה אחראי על פיתוח אלגוריתמים של מסחר בשוק ההון וכלים פיננסים לטובת צוות הגידור של החברה. כחלק מהתהליך, הצוות המיוחד בו היה חבר ביצע מחקר אמפירי ארוך שנים על שוק הון הן בפן הסנטימנטלי והן הטכני, לטובת בניית אלגוריתם מסחר. המחקר הייחודי מסייע היום לאלגוריתם המסחר של החברה לקבל החלטות מושכלות בעצמו המבוססות נתונים ומידע רב ולהתאים את פעולותיו לתנאי השוק המשתנים.

היום איתי מעניק להורייזן שירותי פיתוח בתחום האלגוריתמיקה, קוד ענן וחישובי נתונים וכן שירותי תחזוקה הכוללים בדיקות תקינות ואבטחה.