אתם שואלים אנחנו עונים

שאלות ותשובות בניהול תיקי השקעות

תיק ההשקעות Future Tech הינו מוצר חסר תקדים מטעם בית ההשקעות "הורייזן", המורכב מענפי הטכנולוגיה הנחשקים והמבוקשים ביותר בכלכלה החדשה: פינטק, רובוטיקס, בינה מלאכותית, G5, רכבים אוטונומיים, מחשוב קוואנטום ולמידת מכונה (machine learning), משחקי מחשב ומציאות רבודה, פוד טק, סייבר וכל טכנולוגיה חדשה המתאימה למודל.

מהפכה משמעותית אשר מובילה לשורה של שינויים טכנולוגיים, כלכליים, אקולוגיים, וחברתיים, מגיעה אחת למאה או מספר מאות שנים.

היום, אנחנו בתחילתה של מהפכה דיגיטלית, מהפכה שמשפיעה עלינו בכל המובנים, וכמובן, עשויה לשנות את פני הכלכלה (דבר שכבר החל).

חברות, שהטכנולוגיה החדשה (מחשבים, רובוטים, בינה מלאכותית, האינטרנט וכו') תזיק לעבודתה, הן חברות העבר שצפויות להיעלם מהעולם. אנחנו כבר עכשיו הבנו זאת ופועלים במרץ.

בעוד שקיימות חברות, אשר טכנולוגיה זו דווקא תורמת להן וממנפת אותן קדימה. אלו חברות העתיד שאותן נחפש ובהן נרצה להשקיע.

בשנת 2020, משבר הקורונה פגע בכלכלת העולם בצורה קשה מאוד, אולם ישנו גם צד חיובי למשבר זה -האצת סקטור הטכנולוגיה בלית ברירה.

בעוד אתם קוראים שורות אלו, מתהווה לה תרבות עסקית חדשה בה מגוון טכנולוגיות שהיו ניסיוניות או שכלל לא היו קיימות, הפכו באופן מידי למציאות החדשה של כולנו. נוצרה הזדמנות לאימוץ של טכנולוגיות חדשות והתייעלות של מקומות עבודה, עד כדי תלות שמחייבת כל ארגון כתנאי לקיומו, לשלב דיגיטל כחלק מהותי ובלתי נפרד מתהליכי העבודה ביום יום. ארגונים שלא עשו זאת – נשארו מאחור.

אנו מביאים לידי ביטוי מהפכת השקעות חדשה המבוססת בדיוק על הדברים האלה.

דמי הניהול זה הדבר כי פחות חשוב בשיטת ההשקעה שלנו הייחודית שלנו. השילוב של שיטת future tec והתכנון הפיננסי המקיף שתקבל באמצעות אחד ממנהלי התיקים אצלנו שהוא בעל רישיון דואלי להשקעות, אתה תבין כמה עשרות אלפי שקלים (אם לא מאות) אתה הולך לחסוך בשנים הבאות. יש דברים שצריך לדאוג להם קודם לפני דמי ניהול של 0.1 אחוז לפה או לשם. גם בנושא הזה אני מבטיח לך שבמידה ותאמין בשיטה שלנו ותרצה לעבוד איתנו, אתה ומנהל התיקים תגיעו לעמק השווה.

בפגישה מסודרת עם מנהל תיקים, אנחנו נדע ללמוד אותך על עלויות נוספות שיש לך היום שלא הכרת והדרך שלך להימנע מהם, שלא נדבר על המומחיות שלנו לצמצם את תשלום מס הרווחים

ל0-15% במקום 25%.

אנחנו גוף השקעות עם רישיון של הרשות לניירת ערך, כמו כן הכסף לא עובר אלינו ישירות אלה מנוהל בחשבון הבנק שלך תחת השם שלך ועם גיבוי בנקאי מלא שאומר שאתה יכול לנתק איתנו את ההתקשרות בכל יום, על ידי הודעה לבנק. בנוסף, אנחנו עובדים עם כל הבנקים בישראל, אשר נותנים את הפלטפורמה לניהול התיק על ידם ופיקוחם.

התשובה היא פשוטה. על ידי תכנון פיננסי נכון ואלוקציה נכונה של הנכסים הפיננסיים במוצרים הנכונים שחלקם פטורים ממס לחלוטין!

המון אנשים נתקלים היום בסוכני ביטוח שמתיימרים להיות מתכננים פיננסיים אבל אין להם מושג בעולם ההשקעות והדבר היחיד שהם מתמקדים בו הוא עליות ותשואות עבר. הורייזן בגלל שכל בעלי הרישיון בה מחזיקים קודם כל רישיון לניהול תיקים עם הבנה מלאה בעולם ההשקעות וגם רישיון פנסיוני עם התמחות בתחום החיסכון במס יודעת לעשות היום תכנון פיננסי אמיתי ולשלב מוצרים כמו: ניהול תיקים, תיקון 190, פוליסות חסכון – תקנה 125 ד, קופות גמל להשקעה, IRA, שילוב שמאפשר לנו לבנות את התוכנית הטובה ביותר עבור הלקוח. הדבר הכי חשוב זה מה מתאים לך ספציפית ובגלל זה צריך הבנה מעמיקה בכל המוצרים.

מוצרים פיננסים של גופי השקעות ניתן לזהות בקלות: שמם של המוצרים (לרוב קרנות נאמנות או תעודות סל) מתחילים בשם גוף ההשקעות שהנפיק אותם. לדוגמא: פסגות 90/10 – היא קרן נאמנות של בית ההשקעות פסגות.

במידה ולקוח הבנק רוכש מוצר פיננסי של גוף השקעות (לדוגמא קרן נאמנות), מרוויח מכך הבנק עמלה הנעה בין 0.2%-0.8% מערך הנייר (עמלה זאת נקראת עמלת הפצה).

בכדי לחשב את דמי הניהול המורכב ברובו מקרנות נאמנות, אנו נדרש לבדוק מהם דמי הניהול אשר גובה כל קרן (לצורך כך ניתן לדוגמא להיעזר באתר פאנדר). לאחר מכן, יש לחשב לכל קרן את דמי הניהול שלה ביחס לכמות הכסף אשר מושקע בה.בשל מורכבות חישוב דמי הניהול בתיק המורכב מקרנות נאמנות: אנו בהורייזן ממליצים לצמצם את השימוש בקרנות נאמנות בתיק הלקוח.

כל גוף השקעות הפועל בניגודי עניינים מחויב על ידי הרשות לניירות ערך לפרסם מסמך גילוי נאות. מסמך זה מפורסם באתר האינטרנט של גוף ההשקעות או בחוזה ההשקעות של גוף ההשקעות. להורייזן אין מסמך גילוי נאות! (אנו עובדים אל מול לקוחותינו ללא ניגודי עניינים).

בכדי לוודא שגוף ההשקעות אינו גובה החזרי עמלות (לדוגמא: גוף ההשקעות עלול לקבל החזר על כל פעולת קנייה ומכירה), יש לעיין בחוזה של גוף ההשקעות.

יש לעבור על כל נייר בתיק ההשקעות ולבדוק את תשקיף הנייר. בתשקיף הנייר, יופיע האם הוא נרכש מגוף חיתום ותמורת איזו עמלה. מכוון שללקוח הפרטי אין למעשה את הכלים בכדי לבדוק איזה ניירות נרכשו עבור עמלה מגופי חיתום. יש לבחור גוף השקעות שאינו מקבל עמלות מגופי חיתום.

הורייזן בית השקעות

נשמח לעמוד לרשותכם | מלאו את הפרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם במהירות

אנחנו בהורייזן בית השקעות נתאים לך מתכנן פיננסי ונעזור לך בתכנון פיננסי לכל מטרה

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם במהירות