אופאל היא זרוע תכנון פיננסי ופרישה של בית ההשקעות הורייזן, מטרתה להעניק מענה מקיף 360 של כל העולמות הפנסיוניים.

המטרה של הורייזן היא להעניק מענה פיננסי מלא לצרכי הלקוחות, כדי לסייע להם להגשים מטרות חיים תוך הגדלה עקבית של ההון הכולל של המשפחה. ייסדנו את אופאל המטפלת בכל צד תכנון הפיננסי המלא של לקוחות החברה ומסתכלת בראייה הוליסטית על כל צרכי הלקוחות.

אופאל דואגת להתאים את התיקים הפנסיוניים של הלקוחות דרך IRA, ובליווי של מתכנני פרישה המסייעים בחשיבה לטווח ארוך. אופאל מובילה את הלקוחות לתכנון מס אופטימלי ככל שניתן, להגדלת ההון ולהפחתת תשלומי המס לאורך השנים כדי פעם אחת להגדיל מאוד את ההון של המשפחה ופעם שנייה כדי לוודא שתשלמו כמה שפחות מס על ההשקעות שלכם.

הצוות של אופאל כולל מתכננים פיננסים בעלי ניסיון של שנים ארוכות, המסתכלים על כל התמונה הפיננסית הכוללת תיקי השקעות מנוהלים, נכסים נזילים, נכסים פנסיוניים. יחד אתכם, פועלים המתכננים הפיננסים של אופאל כדי לטייב עבורכם את הטוב ביותר.

היתרונות של תכנון פיננסי המתבצע תחת קורת הגג של הורייזן:

  • חשיבה הוליסטית מלאה – אנחנו נחשוב יחד אתכם, מה התמהיל החכם עבורכם בין שוק ההון, השקעות בגמל, פנסיה והשתלמות. נדאג למטב ולמקסם את חלוקת הנכסים שלהם, בהתאם לצרכים האישיים שלכם, להגדלת הון מקסימלית במישור סיכוי-סיכון.
  • הצבת מטרות השקעה וחיים, גישת הפמילי אופיס שלנו – נחשוב יחד אתכם מהם תחנות החיים החשובות בדרך.
  • ניהול השקעות באמצעות IRA – אנחנו בונים תיקי IRA לפרישה שאותם מנהלי בית ההשקעות הורייזן. בדרך זו תוכלו לתכנן בצורה המותאמת לצרכים הספציפיים שלכם את הנכסים המתאימים לכם, לרמת הסיכון המדויקת לכם. רמת האופטימליות מבחינת סיכוי-סיכון יהיו טובות הרבה יותר.